reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Weź udział w konkursie „Butelkowe S.O.S. - chwila, która uratowała nasz dzień” i opowiedz, jak butelka pomogła Ci w rodzicielskim kryzysie! 💖 Napisz koniecznie Do wygrania super nagrody, które ułatwią codzienne życie rodziców. Ekspres i sterylizator z osuszaczem od marki Baby Brezza

reklama

Sierpniówki 2016

reklama
A ja dzisiaj też sprzątanie już robię a mąż na popołudnie do pracy poszedł:) ja już z wyprawki wszystko praktycznie zamowilam została mi tylko
Pościel całe wyposażenie, jakieś kocyki no i wózek :)

FRYTE dużo zdrówka! Odpoczywaj :)
 
hellov no to teraz przestaniesz sie przynajmniej meczyc :)

frytka fajnie, ze w domu, a bolu wspolczuje :/

ja dzis atakuje feedo i robie zamowienie, a reszta w tyg, tylko zglupiec mozna, bo teraz w aptekach tez sa rozne promo i znaim sie czlowiek to wszystko ogarnie to wieczor, albo i wiecej z glowy
 
no ja na nfz -z racji wieku też połówkowe i też takie fotki a miasto malusie....no nie wiem - na bank bym za to nie płaciła tyle ile piszecie... tylko miło że lekarz mi daje za darmo

basia oj duży rozm wziełaś! nawet jak giganta urodzisz to będzie za duże bo hm ma troszku inna rozmiarówkę

frytka to leż w domu- a mg masz brać ?

heellevoet zdrówka nasza sierpniówko!

nalatałam się dziś za dwoma sprawami i co? dochodze do wniosku że najlepsze są zakupy na internecie hahahahaha brzuch mi sie stawia więc do wieczora leżakowanie
 
Dziś byłam na wymianie opon i w międzyczasie podskoczyłam do Smyka. Upatrzyłam sobie ładne łóżeczko i akurat było na promocji. Chciałam zapytać obsługę o jego funkcje, ale niestety nikogo nie było, potem zajęłam się czymś innym, jak to ja i zapomniałam. W domu oczywiście olśnienie, więc szukam w necie telefonu do sklepu żeby na marne nie jechać. Dodzwoniłam się do centrum obsługi Klienta i proszę o nr do tego konkretnego sklepu, odp "NIE!!" ok, to proszę mnie przełączyć "NIE", to proszę mi udzielić informacji "eeee nie wiem", ok to może jednak jest jakaś forma kontaktu ze sklepem "musi pani tam znów pojechać", a naprawdę nie ma tam żadnego kontaktu telefonicznego czy chociaż mailowego "NIE!". Mówię jej, że jestem w ciąży i raz już dziś byłam, zależy mi na łóżeczku, ale jeśli nie ma wyjmowanych szczebelków i regulacji wysokości to moja podróż będzie zupełnie na marne. Jak grochem o ścianę. Tylko mi wydaje się to słabe?
 
Okasia ja też miałam nie miła sytluacje w smyku i powiedziałam, że więcej nie skorzystam z ich usług, na co Pani chyba nie czytając mojej wiadomości odpisała: mam nadzieję, że skorzysta Pani z naszych usług ponownie..
 
Ale mnie wkurzyli :) W normalnej firmie miła Pani powiedziałaby, że ustali i zaraz do mnie oddzwoni skoro już tak bardzo nie chcą podać mi bezpośredniego kontaktu. A ona mi chamsko, że mam sobie jechać sama i sobie ustalić, bo ona nic nie wie :) Komedia :)
 
W tylkach im sie poprzewracalo,bo widac dobre maja przychody i im sie o klientow starac nie chce. Ja mialam podobna sytuacje z tym wydawnictwem co to co jakis czas wypuszczaja rozne tam serie do kolekscji w gazetach. I chcialam malemu prenumerowac zwierzat lesnych, zamowilam prenumerate i cisza. No to pisze do nich, ze czekam juz prawie miesiac, ze w kioskach juz sie za chwile pojawi 3 cz, bo to chyba 2 tyg byl. To mi napisali, ze mam dalej czekac i tyle to sie wkurzylam i odp, ze w takim razie rezygnuje, bo to jakas komedia. I co dostalam odp OK. Doslownie tylko OK. No i juz nie kupie na pewno niczego z tego wydawnictwa
 
reklama
Do góry