reklama

Staraczki listopadowe 2012 :)

Temat na forum 'Staramy się' rozpoczęty przez Elayna, 30 Październik 2012.

  1. Elayna

    Elayna Aktywna w BB

    Hej :-) czy są tu dziewczyny , które zaczynają starania w listopadzie ? pozdrawiam
     
  2. mamolinka90

    mamolinka90 Fanka BB :)

    Czesc Elayna ;)

    Ja wlasnie szykuje sie do zaczecia staranek ... Testy owu mam, temp obserwuje i odliczam dni do owu . Mam nadzieje, ze listopad i ten cykl bedzie dla nas owocny :)

    Pozdrawiam
     
  3. reklama
  4. Elayna

    Elayna Aktywna w BB

    Witaj mamolinka90 , fajnie że jesteś :-) już myślałam że ja jedyna się tu staram w listopadzie ;-) ja również mam taką nadzieję ... to będzie moja 3 ciąża , mam 2 córcie , synka nie popuszczę :-)
     
  5. mamolinka90

    mamolinka90 Fanka BB :)

    Mysle, ze bedzie nas wiecej ;) A czym wiecej tym weselej i razniej ;) Ja mam jedna coreczke i planuje druga, maz chce synka. Ja postaram sie postawic na swoim , a synka bym chciala miec za jakis czas, ale najpierw dziewczyny.
     
  6. pam_x_pam

    pam_x_pam Fanka BB :)

    Mamolinka kochanie ty moje :-):-) trzymam kciuki zeby ci sie udalo bede podgladac cie tutaj :-D

    Elayna za ciebie tez kciukasy :-)
     
  7. mamolinka90

    mamolinka90 Fanka BB :)

    Pam dziekuje Kochana !!! :*:*:*
     
  8. Laluś

    Laluś Fanka BB :)

    Witam ;-) Czy ja też mogę dołączyć? Mam na imię Karolina i mam 23 lata.I też chcę z mężem zacząć staranka w listopadzie :tak:
     
  9. Elayna

    Elayna Aktywna w BB

    Pam ja nie dziękuje ;-)
    Laluś oczywiście że tak, wiataj :-) imie masz ładne jak moja starsza córka :)
     
  10. reklama
  11. Elayna

    Elayna Aktywna w BB

    Mamolinka masz racje panie przodem hihi u mnie czas na synka , ale zobaczymy co będzie ....najważniejsze żeby dzidzia była zdrowa , choć nie ukrywam że tym razem liczę bardzo na synusia :) Tobie w takim razie życzę 2 córeczki :)
     
  12. mamolinka90

    mamolinka90 Fanka BB :)

    Lalus Witaj wsrod staraczek ;)

    I Tobie rowniez zycze,aby listopad i ten cykl byl owocny ;)

    Elayna masz racje co Bog da to bedziemy kochac, aby tylko zdrowe ;) A ja Tobie zycze upragnionego synka .... ;)

    A tak poza tym Lalus ladnie nam sie przedstawila, wiec mozne my tez to zrobiomy.
    Zaczne od siebie. Nazywam sie Sylwia, mam 22 lata, mieszkam w Holandii, mam juz jedna corcie Zuzie , ktora ma 2 latka i 4 miesiace. Jest to nasz juz 3 cykl staran i mam nadzieje, ze ostatni ;)

    Pozdrawiam
     

Poleć forum