reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Grudniowe mamy 2020

Dzięki za linki:)

Co do sesji to ja nie mam zdania póki co.. może jak będę w tym 7 miesiącu to pomyślę 😁 Moze akurat bedzie jakas ładna jesień? 😁
 
reklama
No tak, ja ze ślubnych też jestem zadowolona, ale fotografa mieliśmy strasznego, dobrze że chociaż zdjęcia ładne... Na pewno nie podjęłabym się z nim współpracy po raz kolejny, nawet za darmo. Buc i tyle 🙄

Łóżeczko kupujemy 120, jakieś najzwyklejsze z szufladą :)
A to my mieliśmy bardzo fajnego człowieka, zreszta w ogóle kolejna osoba z górska pasja wiec bardzo dobrze te współpracę wspominam ;) nie każdemu fotografowi chciałoby się lezc tam gdzie sobie sesje zamarzylismy :D
dlatego chętnie zaufam mu po raz kolejny ;) do buca tez bym nie wróciła :p

my tez jakies proste łóżeczko 120 z szuflada ;)
 
Ja planuje do sypialni dostawkę, a w dziecięcym pokoiku bede cos takiego miala, zeby później przerobić na łóżeczko dla 2-3 latka :) potem dopiero kupie większe
No tez widzialam to lozeczko i w sumie zastanawialam sie czy dostawka wtedy jest potrzebna bo tam jest nawet napisane ze moze to lozeczko sluzyc jako dostawka....wiec byloby takie 2w1?
 
Ja to samo co @Ragda [emoji873]
Ja planuje do sypialni dostawkę, a w dziecięcym pokoiku bede cos takiego miala, zeby później przerobić na łóżeczko dla 2-3 latka :) potem dopiero kupie większe