reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Grudniowe mamy 2020

Cześć dziewczyny :) przestały mi wyskakiwać powiadomienia i myślałam, że cicho na forum się zrobiło, a tu tyle stron do nadrobienia:) właśnie czytam, że też się u Was pojawia twardnienie brzucha czyli to normalne, a już się dzisiaj zaczynałam martwić. Ja mam 31 lat pierwsze dziecko, a z mężem po ślubie jesteśmy dwa lata:) z zawodu jestem nauczycielką w przedszkolu. Jutro idę na prenatalne trzymajcie kciuki:)
Daj znaka co u malenstwa jak bedziecie po :) o ktorej masz wizyte?
 
reklama
Hejka,
Ayla1414 wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia 👰🤵.
U mnie przeziębienie przeszło, ale od dwóch dni dość mocny ból pachwin, spojenia łonowego przy poruszaniu się i oczywiście przy przekładaniu na bok w nocy 😒.
Rozmawiałam wczoraj z lekarzem prowadzącym, podejrzewa rozejście spojenia łonowego, mam nadzieję, że będzie w granicach normy, bo inaczej to katastrofa.
Czy któras z Was też to przechodzi?
 
Hejka,
Ayla1414 wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia 👰🤵.
U mnie przeziębienie przeszło, ale od dwóch dni dość mocny ból pachwin, spojenia łonowego przy poruszaniu się i oczywiście przy przekładaniu na bok w nocy 😒.
Rozmawiałam wczoraj z lekarzem prowadzącym, podejrzewa rozejście spojenia łonowego, mam nadzieję, że będzie w granicach normy, bo inaczej to katastrofa.
Czy któras z Was też to przechodzi?