reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Kwietniowe mamy 2022

Nie znam się na interpretacji badan, ale Może to być infekcja pęcherza? Ja ostatnio przechodziłam i miałam leukocyty i krew w moczu. Masz jeszcze jakieś inne objawy?
Właśnie nie, jako dziecko często dopadały mnie infekcje pęcherza ale ostatnio nie.
Jak przechodzilas to byłaś już w ciąży ? Boje się ze to może zaszkodzić dziecku, a to moja pierwsza ciąża :(
 
reklama
Piękna beta :)

Ja postaram się zrobić ją jeszcze dzisiaj koło 17:00. Może przez 1,5h dostanę już wynik, zanim będę u ginekologa. Z moich obliczeń wynosić powinna około 2 tysiące, więc gin powinien zobaczyć chociaż, czy pęcherzyk jest w dobrym miejscu i czy w ogóle jest.
Bez polecenia lekarza nie badajcie bety w takich wysokościach... przez teraz to usg jest nadrzędne. Jeśli tu wszystko gra to po co robić betę?
 
Właśnie nie, jako dziecko często dopadały mnie infekcje pęcherza ale ostatnio nie.
Jak przechodzilas to byłaś już w ciąży ? Boje się ze to może zaszkodzić dziecku, a to moja pierwsza ciąża :(