reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

• Tu znajdziesz dzisiejszy LIVE dotyczący uwazności w relacji z dzieckiem. Jak sue przyda - zapraszam :) Do zobaczenia na Instagramie Dołącz, obejrzyj LIVE
reklama

starania się - watpliwości..

hej Dziewczyny!!! Wlasnie zarejestrowalam sie na BB i jestem kompletnie zielona jezeli chodzi o dodawanie postow itp., jeszcze nie mialam czasu pogrzebac w forum, zeby to sprawdzic. Podgladam juz Was od bardzo dawna, ale nigdy tak naprawde nie myslalam o tym, zeby sie dolaczyc, bo moj M. nie chcial jeszcze Kruszynki...Ale nareszcie sie zgodzil i bedziemy probowac w tym miesiacu!!! Jestem bardzo szczesliwa i podekscytowana z tego powodu:) Na razie to 2. dzien cyklu, wiec musimy troszke poczekac... Zmykam na razie, moze wpadne jeszcze po pracy:) papa

reklama

Niech to szlag trafi!!!!!!
Dostałam @. 4 dni wcześniej!!!!
Kurcze nie wiem dlaczego skoro chcemy żeby nie przyszła, przychodzi nie proszona i to wcześniej :wściekła/y:

Kingus-fantastyczne zdjęcie, teraz to nie ważna jakość zdjęcia,wazna ze fasolka jest sliczna, bije mocno serduszko i rośnie z dnia na dzien!!! Kochanie-bardzo, ale to bardzo się ciesze!!! Sciskam mocno!
Dziękuje Ci kochanie, jesteś wspaniała ;-)
A jak Ty się dziś czujesz?

Olesia mi na przeziębienie w ciąży to kazali leczyć się domowymi sposobami tzn. sok z cebuli na kaszel, herbata z miodem i cytryną, jeść cebulę na kanapce.