reklama

Brak objawów ciąży

Wiolus85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Październik 2017
Postów
389
Rozwiązania
0
Ja w 1 ciazy tez nie mialam zadnych objawow tylko brak @ i teraz tak samo :)

 
reklama
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2018
Postów
11
Rozwiązania
0
Heej dziewczyny. Moze zaczne od poczatku. Jak sie dowiedzialam o ciazy a dosyc szybko bo juz 3-4tydz (bylam.na stymulacji) bolalo mnie doslownie wszystko piersi,brzuch bolal ciagnal,delikatne jakby bole jajników. Bylam na usg wszytko ok. 28.04 robilam bete rosla bylo ponad 9tys. 10.05 ide dopiero na kolejne usg. Biore luteine dopochwowo i duphaston. Ale od 1.05 ja praktycznie nic nie czuje... piersi totalnie ustaly. Brzuch sporadycznie jak kichne np to cos odczuje a tak to nic. I nie wiem czy to te leki tak podzialaly czy cos sie dzieje i ciaza obumarla? Do 10.05 tak mi sie dluzy i sie zaczynam denerwowac
 

olcia1718

Fanka BB :)
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2012
Postów
4 297
Rozwiązania
41
Heej dziewczyny. Moze zaczne od poczatku. Jak sie dowiedzialam o ciazy a dosyc szybko bo juz 3-4tydz (bylam.na stymulacji) bolalo mnie doslownie wszystko piersi,brzuch bolal ciagnal,delikatne jakby bole jajników. Bylam na usg wszytko ok. 28.04 robilam bete rosla bylo ponad 9tys. 10.05 ide dopiero na kolejne usg. Biore luteine dopochwowo i duphaston. Ale od 1.05 ja praktycznie nic nie czuje... piersi totalnie ustaly. Brzuch sporadycznie jak kichne np to cos odczuje a tak to nic. I nie wiem czy to te leki tak podzialaly czy cos sie dzieje i ciaza obumarla? Do 10.05 tak mi sie dluzy i sie zaczynam denerwowac
Przy takiej becie zobaczysz juz zarodka i serduszko:)
Wiesz kazdy organizm jest inny.Ja długo nie czułam się jak w ciąży.
Mdłości miałam tylko tydzien po tygodniu jak ręką odjal;)
Wiem,ze ciężko sie nie nakręcac ale glowa do góry :*
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Test

Przetestuj Mleczko ochronne SPF 50 o zapachu wanilii Lirene KIDS

Zgłoszenia przyjmujemy do 12/06/2019

Nowe pytania

Do góry