reklama

Co Potrafia Nasze Dzieci?!

Zuz-Inka

MAMA NA PEŁNY ETAT
Dołączył(a)
5 Maj 2008
Postów
6 316
Miasto
małopolska
Rozwiązania
0
Kazdy rodzic uwaza, ze jego dziecko jest NAJpiekniejsze, NAJwspanialsze, NAJzdolniejsze, NAJ...i ma do tego prawo. Wiec chwalmy sie dziewczyny osiagnieciami naszych dzieci!!!
 
reklama

Zuz-Inka

MAMA NA PEŁNY ETAT
Dołączył(a)
5 Maj 2008
Postów
6 316
Miasto
małopolska
Rozwiązania
0
Macius ma 5 i pol tygodnia. Jak kazde dziecko w tym wieku polozony na brzuszku podnosi wysoko glowke i rozglada sie na boki. Coraz bardziej swiadomie usmiecha sie na widok znajomej twarzy. Ale dzis mnie zaskoczyl...polozony na brzuszku obrocil sie na plecy, polozylam na brzuszku i znow to samo, i jeszcze raz. Wiec nie byl to przypadek.
 

limba

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Listopad 2007
Postów
339
Miasto
Liverpool
Rozwiązania
0
Mój Adas w srode bedzie miał 3 tygodnie.Spi całą noc od 21 do 6 rano,jak lezy na brzuszku to bez przerwy podnosi główke,zdaża mu sie rozesmiac na głos.:-)
 

Myszka1125

Czerwcowa mama'08
Dołączył(a)
26 Kwiecień 2008
Postów
173
Miasto
Świdnica
Rozwiązania
0
Limba, ale masz fajnie z tym spaniem :D
Melcia ma miesiąc z haczykiem - łepek zadziera wysoko i całkiem długo potrafi go tak potrzymać, z coraz większą ciekawością ogląda otoczenie, uśmiecha się - chociaż nie wiem czy świadomie i grzecznie przesypia większą część nocy. Aaaa no i z upodobaniem wystawia języczek, jak jaszczurka jakaś. :-):-) A na głos póki co tylko krzyczy :-):-)
 

kasiau30

Czerwcowa mama'08
Dołączył(a)
3 Listopad 2007
Postów
4 991
Rozwiązania
0
Moja mała na razie ma tylko 12 dni ale jak ją wezmę na ręce to głowę dźwiga , nie kładę jej na razie na brzuszku bo ma kikutek od pępka strasznie wygięty do przodu i jak ją raz położyłam to się potem paprał.
 

JoannA25

Czerwcowa mama'08
Dołączył(a)
20 Styczeń 2007
Postów
2 006
Miasto
Szczecin
Rozwiązania
0
Ja tydzien temu położyłam Mata na brzuszku a on po chwili przeturlał się na plecki - i tak kilka razy :-D fajnie to wyglądało... Poza tym wydaje z siebie różne dźwięki, które czasami jego samego zaskakują :-)
 

limba

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Listopad 2007
Postów
339
Miasto
Liverpool
Rozwiązania
0
kasiau to jeszcze bobasek ma kikut od pępka??W Anglii nie każą niczym smarowac i po 4 dniach kikut sam odpadł,pępuszek sliczniutki.Juz sama nie wiem.Z poprzednimi dziecmi smarowałam jak mi w Polsce kazano,ale to tez tylko 7 dni był.
 

lorcia

Czerwcowa mama'08
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2004
Postów
1 446
Miasto
Elbląg
Rozwiązania
0
mój Karol miał kikut ok 2.5 tygodnia i mimo smarowania nie chciał skubaniec odpaść:eek: natomiast Mikoś pozbył się natręta w tydzień:-D
moje kochane maleństwo robi głupie minki:-D czasem coś wydobywa z siebie dziwne dźwięki :-D a na brzuszku to zbytnio leżeć nie ma ochoty i po takim wyczynie muszę go za kare na rączkach trzymać:sorry2: inaczej cały pion w bloku słyszy moje kochane dziecko:-D
 
reklama

kasiau30

Czerwcowa mama'08
Dołączył(a)
3 Listopad 2007
Postów
4 991
Rozwiązania
0
Na pępek jest norma 10 -14 dni , mojej się ledwo trzyma więc się nie martwię :-)
Nie mogę się doczekać kiedy moja będzie sobie gaworzyć
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Test

Przetestuj Mleczko ochronne SPF 50 o zapachu wanilii Lirene KIDS

Zgłoszenia przyjmujemy do 12/06/2019

Nowe pytania

Do góry