reklama

Co powiecie o Maclarenie?

Temat na forum 'Polecam - Odradzam' rozpoczęty przez myszor78, 10 Październik 2009.

  1. myszor78

    myszor78 Fanka BB :)

    Jestem w stanie dać taką kwotę za spacerówkę, jesli jest warta swej ceny. Jesteście zadowoleni z tego wózeczka?
     
  2. aniam141

    aniam141 Wrześniowe mamy 2008

    Ja mam XT , dla mnie wózek bez wad .. Polecam , polecam i jeszcze raz polecam . Jest super . :tak:
     
  3. reklama
  4. ivaz

    ivaz Gość

    ja mam xlr, wózeczek jest extra, wart swojej ceny
     
  5. Pielgrzym

    Pielgrzym Zaangażowana w BB

    Jaki model konkretnie Cię interesuję?? Jakiś czas temu opisywałem część z maclarenów, jak znajdę to tu wrzucę.

    Pozdrawiam.

    EDIT:

    Maclaren XLR- posiada regulację rączek, przykrycie na nóżki także w komplecie razem z taką wkładką pod dziecko, możliwość dokupienia śpiworka na zimę, regulowany podnóżek i rozkładany na płasko( w USA i WB używany już od urodzenia), wysoki i najszerszy ze wszystkich wózków o których będę pisał, duża budka z możliwością praktycznie całkowitego zasłonięcia dziecka( bardzo fajny system, budka normalnie zakrywa część dziecka, po rozpięciu suwaka budka się wydłuża i dziecko jest praktycznie całkowicie zasłonięte), kółka jak na spacerówkę duże, waga 7.4 kg. Folia przeciwdeszczowa w komplecie. Barierki nie ma, ale można dokupić uniwersalną za 40-50 zł. Jeśli chodzi o cenę to jest dość drogi, nowa kolekcja gdzieś tak 1550 zł.
    Maclaren XT- w opisie praktycznie taki sam jak ten wyżej;) nie ma tylko okrycia na nóżki i tej wkładki, śpiworek można dokupić. Jest też troszkę węższy, ale za to lżejszy, waży 6.8 kg. Rączki ma dość wysoko, posiadam taki właśnie wózeczek i po wyciągnięciu rączek dobrze się prowadzi, mam 190 cm wzrostu. Trochę tańszy, około 1200 zł.

    http://allegro.pl/item770676434_ra_wozek_maclaren_techno_xt_szary_2009.html XT

    http://allegro.pl/item773121046_ra_wozek_maclaren_techno_xlr_brown_blue_2009.html XLR

    Na tych aukcjach dostępne są wszystkie kolory XT, XLR, a także mniejszych spacerówek z Maclarena czyli Quest, Triumph i Volo i wersje limitowane. Jeśli interesuje Cię jakiś inny wózek z Maclarena oprócz XLR i XT, napisz a spróbuje troche go opisać;]

    Pozdrawiam
     
    Ostatnia edycja: 11 Październik 2009
  6. myszor78

    myszor78 Fanka BB :)

    Oj dzieki.No właśńie myslałam o tym Quest. Bo chodzi o 3 rzeczy: lekkość, wysoko rączki ( mąż ma 182cm) i rozkładane oparcie do spania...on jest w sumie fajny i dość tanio na allegro , bo ok. 700 zł....można cos wiuęcej na jego temat? Serdeczne dzieki za pomoc :-):-)
     
  7. BaFa

    BaFa Zaciekawiona BB

    Dla mnie firma okej,produkuje solidne wózeczki. Do 1000zł można spokojnie kupić. Sprawdź tez inne firmy jak np Bebe Confort. Sa nieco tańsze,ale tez bardzo funkcjonalne.
     
  8. Pielgrzym

    Pielgrzym Zaangażowana w BB

    Jeśli chodzi o ciężar to quest waży 5,5 kg, więc jest bardzo lekki, po złożeniu mały, ma specjalny pasek do przenoszenia oraz rączkę. Koła ma juz też dość małe, ale jak na spacerówkę nie ma tragedii, powiedziałbym że to takie standardowe koła typowej małej spacerówki;) W modelach, które opisywałem wcześniej czyli XT i XLR pozycja do spania była praktycznie całkowicie leżąca, jeśli chodzi o questa jest tu już tylko taka jakby półleżąca, czyli rozkłada się tylko do połowy, chociaż dla starszych dzieci i taka wydaje mi się, że jet wystarczająca do spania. Przy rączkach znowu odniosę się do XT i XLRa;) w tamtych jest jeszcze możliwość regulacji rączek, dokładnie sątrzy pozycje, jeśli natomiast chodzi o questa tej regulacji już nie ma, ja mam trochę ponad 190 cm wzrostu i mi te rączki w quescie są za nisko, nie wiem jak to jest przy 182, ale wydaje mi się, że aż tak dużym problemem by to nie było, biorąc pod uwagę też taki fakt, że na spacery zapewne częściej będziesz chodziła Ty;) Ja spacerówkę bardziej dobierałem pod żonę niż pod siebie, ale akurat mam taką, która w sumie pasuje i mi i jej;) Quest ma także wysuwany podnóżek co czasami też się przydaje. Wydaje mi się, że jeśli interesowałaś się maclarenem to po kupieniu go na pewno będziesz zadowolona. W razie jakichkolwiek pytań pisz;)

    Pozdrawiam.
     
  9. koktajl

    koktajl Zaciekawiona BB

    Czesc
    my mamy Maclaren 4 Seasons. Ogolnie z wozka jestem zadwolona. Lekki ( chociaz to najwieksza parasolka jaka do tej pory widzialam) Oparcie rozkłada sie na plasko, ma 3 kolorowe wkladki na kazda pore roku plus dodatkowo wielki ocieplany spiwor na nogi. Poza tym ma rowniez wkladke na glowke dla noworodka, folie przeciwdeszczowa, torbe do ktorej mozna spakowac caly wozek (np do samolotu). Nie ma pałąka ( ja dokupiłam sobie) oraz parasolki ( rowniez dokupilam poniewaz nie mozna zbytnio operowac budka) Koszyk pod wozkiem nie jest zbyt duzy a jesli rozlzysz oparcie na plasko to juz w ogole niezbyt duzo rzeczy tam wejdzie. ogolnie wozeczek jest bardzo fajny ( kupilam go w grudniu wiec cena byla jeszcze przystepna) wizualnie prezentuje sie super tylko ma jeden mankament ( ale to chyba tylko w moim wozku-kolezanka ma ten sam i nie zuwazylam tego u niej)-skrzypi i to doprowadza mnie do bialej goraczki gdy probuje uspic malego w domu (mam panele) kolek nie da sie rozmontowac nie mowiac aby je naoliwic bo sa plastikowe;-) na ulicy nie juz nie skrzypi ale w domu to jest masakra!! Może ktora z was mialam ten sam przypadek i wie co z tym zrobic?Pozdrawiam
     
  10. reklama
  11. aniam141

    aniam141 Wrześniowe mamy 2008

    Ja bym bez rozkrecania wypsikała wszystko wd40:tak:i pojeździła po dworku
     
  12. Stopi69

    Stopi69 Lipcowe mamy'09

    Mam do Ciebie prosbe jak mozesz powiedz mi Quest od jakiego wek dziecka jest dobry- 6msc???. Znalazlam kilka roznych wersji od jakiego wieku maluszka nadaje sie i zglupialam :-) Dodam,ze nie bedzie to spacerowka na codzien tylko na wyjazdy, a z tego co sie orientuje to on jest idealny na loty samolotem, bo leciutki i malutki.
     

Poleć forum