reklama

Dieta niemowlaka-co i kiedy !

Temat na forum 'Dzieci urodzone we wrześniu 2006' rozpoczęty przez mamaoska, 3 Listopad 2006.

  1. mamaoska

    mamaoska Wrześniowe mamy'06

    Pozwoliłam sobie zacząć wątek, który napewno nam się przyda w najblirzszym czasie.
    Podawajcie przepisy,sposoby karmenia i przydatne linki:-)


    Dieta - Tabela
     
  2. Renee29

    Renee29 Mama sierpniowa'06

    Dziewczyny mam pytanie, czy jeśli sie dziecko dokarmia butlą, to faktycznie nie można przekraczać ilości dawek zalecanych na opakowaniu czyli 6 razy na dobę po 120ml???:confused: Czy sztucznym mlekiem można dziecko przekarmić???:confused:
     
  3. reklama
  4. Tycia

    Tycia Mamy lutowe'07 Entuzjast(k)a

    oczyiwsice ,ze mozna przekarmic:szok: .jesli maluch chce zjadac wiecej,to bym mu nie odmawiala.No chyba,ze chcialby zjadac duzo wiecej niz przewiduja normy...
    Mojego brata corka byla karmiona butelka i kiedy tylko zaplakala to ja dostawala.Rodizce mysleli,ze placze z glodu.Musial to byc jednak inny powod,bo zrobil sie z niej maly pulpet.Gdy miala pol roku wazyla 11,700,dwa latka-18,3 latka 27...dalej nie wiem.teraz gdy ma lat 8 wazy 73 kg!!!!:szok: .Uwazajcie dziewczynki:confused:
     
  5. Renee29

    Renee29 Mama sierpniowa'06

    8-latka 73 kg???:confused: :szok:
     
  6. Renee29

    Renee29 Mama sierpniowa'06

    :surprised: :oo2: :oo: :szok: ..........zaniemówiłam!
    Boże, to przecież ona musi być szersza niż dłuższa:eek: :baffled:
     
  7. mycha12

    mycha12 Wrześniowe mamy'06

    O mój Boże! :szok::szok::szok: to jest wogóle możliwe ??
     
  8. kanga_aga

    kanga_aga Fanka BB :)

    niesatety możliwe.. moja kumpela też karmiła bultą na ządanie - i mały ( teraz ma 1,5 roku) wazy - prawie 18 kilo!! nieźle co?? moja ma 2,5 roku i wazy niecałe 15 kilo a jest w 65 centylu wagowym..
     
  9. Renee29

    Renee29 Mama sierpniowa'06

    No tak, tylko teraz to ja juz nie wiem ile ja jej mogę dawać tego sztucznego mleka, skoro karmie też piersią:confused: :baffled: . W nocy karmię ją właściwie tylko cycem, to ile mogę dać jej w dzień Bebilonu?:confused: Dzisiaj wypiła mi już w sumie 260 ml.Chyba zacznę podliczać ile zjada, bo zaczynam sie martwić, odkąd dostaje poza cycem jeszcze butlę zauważyłam że dość widocznie przybrała na wadze, jak tak dalej pójdzie będzie wygladać jak Pudzianowski!!!:eek: :baffled:
     
  10. reklama
  11. mycha12

    mycha12 Wrześniowe mamy'06

    Ja daję małej jedną góra dwie butelki Bebilonu dziennie ale ona i tak nie wypija go więcej niż 90 ml :no:
     
  12. Renee29

    Renee29 Mama sierpniowa'06

    Ja tez bym chciała dawać tylko 2 butelki ale niestety mam za mało mleka w cycach:-( . Moja za jednym zamachem obaliła 150 ml Bebilonu!:baffled: Kurcze no naprawdę-Alicja Pudzianowska!:baffled:
     

Poleć forum