reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Jakie kosmetyki ??!!??

Puma

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2005
Postów
226
Rozwiązania
0
Hej Dziewczyny
Macie może jakies sprawdzone kosmetyki, które nie szkodza Dzidziom?? Dobijają mnie rozstępy, nie moge na świntuchy patrzeć i boję się,że po ciąży przybeda nowe :(:(:(
 
reklama

aniołekk

Fan(ka)
Dołączył(a)
21 Czerwiec 2005
Postów
2 552
Miasto
Szczecin
Rozwiązania
0
czesc puma:) Glowa do gory:)

ja chodzie na masazyki i pani masazystka powiedzila ze skura teraz jest bardziej sucha i do 4 miesiaca smarowalam sie oliwka dla dzeci..
pozniej rozgladalam sie za kremikami. i d 3, 5 miesiac ne majac jeszcze brzusia codziennie wieczorem mamy z tata rytual ze glaszcze nawilza brzuszek i jeszcze gada do niego:). Z tego co stosowali kolezanki to byl chyba FISAN.. ale on jak go nakladasz stasznie kleil sie do rak:) a ja smaruje sie teraz kremikiem z serii SORAYA i awet nawet i pachnie tez przyzwoicie bo oliwka o juz mi sie przjadla:)) zreszta kazdy musi sam wybrac:) mowi sie ze my juz powinnismy nosic secjalne majteczki bo wtedy brzusio nie wisi tylkojest odpowiednio 'ksztaltowany" ulozony :))

moj doktor powidzial zebym tez uwarzala co jem aby nie odbijalo sie to na przybytych kg bo co zaduzo to nie zdrowo:)
a no bardziej niz zwyklej uwazam jakimi kremikami smaruje sie bo moja skura troche jest sucha niz zwykle wiec zmienilam kremik na bardziej nawilzajacy:)
Aniolekk

ps. ponoc dobrze jest tez zmieniac raz najakis czas kremik ktorym smarujemy brzusio i bioderka :)


http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=4015&start=0 a tu znalazlam calych 146 wypowidzi na temat roztepow poczytaj :)
 

Martka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
13 Lipiec 2005
Postów
23
Rozwiązania
0
Hej!
Ja tez codziennie smaruje narazone miejsca kremikiem Gerber. Wolno go stosowac dopiero od 4 miesiaca. Jest calkiem sympatyczny, bo sie nie klei i nie jest taki strasznie tlusty.
A zanim zaczelam go uzywac, to stosowalam jakies zwykle balsamy do ciala. Podobno wazne jest tez samo wsmarowywanie- aby ujedrnic skore. Z tym ze kiedy pojawia sie rozstepy, to trzeba bardzo delikatnie te kremiki nakladac, aby nie pogorszyc rozstepow przez nadmierne podraznianie delikatnej skory.
Na pewno znajdziesz cos dla siebie, pozdrowionka.
 

Mija

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Czerwiec 2005
Postów
1 531
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Ja używam od [pierwszych tygodni Mustelle, poleciły mi ją mamusie które nie mają teraz żadnych rozstępów.
Ja mam tędęcje ale jak narazie nie pojawiły mi się nowe, nie wiem czy dzieki Mustelli
Słyszałam że wszystko zależy od predyspozycji,są dziewczyny które miały tendencje a brzusie mają piękne po ciąży a te które nigdy nie miały mają całe popękane brzuchy-widziałam taki jeden o zgrozo coś nieprawdopodobnego :-[
 

Puma

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2005
Postów
226
Rozwiązania
0
Dziewczynki dzięki za rady :) Jak narazie używam kremu Mustelli ale i tak mam obawy,że będę jak tygrys, szczególnie teraz jak ciało jest nieopalone jeszcze bardziej te cholerne rozstępy widać chlip :( Cóż pozostaje smarować,smarować,smarować :) Oby tylko ich nie przybyło.
Pozrowionka
 

magialenna

Styczniowe mamy'06
Dołączył(a)
18 Maj 2005
Postów
319
Rozwiązania
0
uwazajcie na krem FISSAN,zostawia plamy,ktorych pozniej nie da sie usunac! Tak urzadzilam sobie jedyne spodnie...
 

Izabelka

Oski i Wercia
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2005
Postów
12 105
Rozwiązania
0
Ja też używam Fissan i chcę go zmienić jak sie skończy, bo za tłusty...
 

Kasia178

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Luty 2005
Postów
1 011
Rozwiązania
0
Hej!

ja też stosuję Gerbera jak Martka i jestem bardzo zadowolona. poleciła mi go kuzynka, która stopsowała przy ciąży bliźniaczej i prawie nie miała rozstępów, a u nas w rodzinie są niestety skłonności :mad: Polecam bo ładnie pachnie, nie jest tłusty, idealnie się rozsmarowuje i nie brudzi, a co najważniejsze- nie mam na razie rozstępów a piersi i brzuszek już urosły sporo. Wcześniej dostałam od mamy fissan, ale wybrudził mi moje jedyne biale ukochane spodnie :( jedyne pocieszenie, że i tak już się w nie teraz nie mieszczę ;)
 
A

azik

Gość
w poprzedniej jak i tej ciązy używam oliwy z oliwek (nie tylko w ciąży), rozstepów na brzusiu nie mam, te na udach się zmniejszyły i nie rosną... po prostu trzeba skórę natłuszczać i chyba się nie opłaca wydawać po 80 zł za tubke kremu... Żaden dermatolog nie chciał mi polecić żadnego, gdyz uważają że wszystkie to tylko pusta reklama...
 
reklama

anusiakanusia

Styczniowe mamy'06
Dołączył(a)
12 Maj 2005
Postów
1 685
Rozwiązania
0
O to chodzi Azik!
Dziewczyny, nie jest wazne jakiego kremu uzywacie ale wzne jest regularne obfite natluszczanie (nawilzanie to malo) brzusia. Lepiej jest obficie smarowac sie tanim polskim kremem (oczywiscie z atestem) lub oliwaka niz oszczednie droga Mustela! To uslyszalam od dermatologa. Ja w to wierze bo moja siostra uzywala zwyklego kremu Nivea i rozstepow nie ma choc u nas w rodzinie mamy do nich tendencje. A przytyla sporo. Wiec do dziela- smarujmy sie tlusto i minimum 2 razy dziennie, piersi brzuszki, dolna partie plecow (przeciez skora brzusia naciaga automatycznie i tamte miejsca, uda i posladki. Caluje. Ania
PS. Ja uzywam kremu Ziaji z serii Mamma MIA i jestem bardzo zadowolona! Kosztuje okolo 14 zl za 150ml.
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry