reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Kto po in vitro?

reklama

Dzoannna

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Sierpień 2018
Postów
3 389
Rozwiązania
0
@Dzoannna dlaczego nie Polecasz klinike. Bocian w Poznaniu ?
Od niedawna (2019) sa kupieni przez bociana
przeszlam pelna procedure, 4 zarodki. Jak jestes „latwym przypadkiem” to super ida na reke obsluga baardzo mila.
Mile Panie, serdeczne, wysoki poziom.
Ale jak trudnym - juz gorzej.. To ja proponowalam z kazdym transferem dodatkowe rzeczy siegajac po wiedze od dziewczyn ktore tu wtedy byly na forum (2018-2019)
@annemarie @dżoasia @Dgd i inne...
@Vinszka ktora juz wraca po rodzenstwo💗

pisalyscie o komorkach nk - ja poprosilam o wlewy z intralipidu na ewentualne obnizenie nk i wyciszenie ukladu immunologicznego.
Ale wszystko to robilam w ciemno bo nie bylam wtedy jeszcze u Pasnika.
Zrobilam 3 transfery bez dodatkowych badan... sama szukalam. Mowili: probowac dalej.
Wiec na trudniejsze przypadki na pewno inne miasta:/ ale moze bedziesz miala szczescie - co do przypadku Twojego czego Ci zycze!
Moj dr byl bardzo mily i Panie jak juz wspominalam - cudowne.
 

Waleczna36

Fanka BB :)
Dołączył(a)
11 Styczeń 2020
Postów
669
Rozwiązania
0
Od niedawna (2019) sa kupieni przez bociana
przeszlam pelna procedure, 4 zarodki. Jak jestes „latwym przypadkiem” to super ida na reke obsluga baardzo mila.
Mile Panie, serdeczne, wysoki poziom.
Ale jak trudnym - juz gorzej.. To ja proponowalam z kazdym transferem dodatkowe rzeczy siegajac po wiedze od dziewczyn ktore tu wtedy byly na forum (2018-2019)
@annemarie @dżoasia @Dgd i inne...
@Vinszka ktora juz wraca po rodzenstwo💗

pisalyscie o komorkach nk - ja poprosilam o wlewy z intralipidu na ewentualne obnizenie nk i wyciszenie ukladu immunologicznego.
Ale wszystko to robilam w ciemno bo nie bylam wtedy jeszcze u Pasnika.
Zrobilam 3 transfery bez dodatkowych badan... sama szukalam. Mowili: probowac dalej.
Wiec na trudniejsze przypadki na pewno inne miasta:/ ale moze bedziesz miala szczescie - co do przypadku Twojego czego Ci zycze!
Moj dr byl bardzo mily i Panie jak juz wspominalam - cudowne.

A mogę zapytać u jakiego dr byłaś?
Wiesz pytam bo ja tam sie lecze... Pewnie czytałaś moja historie a teraz planuje podejść do drugiej stymuluje stymulacji i nie ukrywam zasiałaś mi wątpliwości... 🤔
 

Dzoannna

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Sierpień 2018
Postów
3 389
Rozwiązania
0
A mogę zapytać u jakiego dr byłaś?
Wiesz pytam bo ja tam sie lecze... Pewnie czytałaś moja historie a teraz planuje podejść do drugiej stymuluje stymulacji i nie ukrywam zasiałaś mi wątpliwości... 🤔
Nie daje rady wszystkich postow nadrobic bo jestescie mocno aktywne😜 a ja zagladam rzadko, zeby podpatrzec opinie bo sama sie tez przygotowuje do drugiej stymulacji w waw juz... ide tam gdzie lecza trudne przypadki. Odradzam Ci w takim razie. Zaraz napisze nazwisko na priv
Jak mowilam zastrzezen co do obslugi nie mam
Ale widze obserwujac przypadki dziewczyn z forum ze trzeba wiecej wiedzy i doswiadczenia raczej - zaglebic sie w diagnostyce a nie isc na zasadzie „probowac dalej”. Juz pomijam fakt ze jeden z lekarzy to najwiekszy gbur i burak jakiego spotkalam w zyciu.
 

Waleczna36

Fanka BB :)
Dołączył(a)
11 Styczeń 2020
Postów
669
Rozwiązania
0
Nie daje rady wszystkich postow nadrobic bo jestescie mocno aktywne😜 a ja zagladam rzadko, zeby podpatrzec opinie bo sama sie tez przygotowuje do drugiej stymulacji w waw juz... ide tam gdzie lecza trudne przypadki. Odradzam Ci w takim razie. Zaraz napisze nazwisko na priv
Jak mowilam zastrzezen co do obslugi nie mam
Ale widze obserwujac przypadki dziewczyn z forum ze trzeba wiecej wiedzy i doswiadczenia raczej - zaglebic sie w diagnostyce a nie isc na zasadzie „probowac dalej”. Juz pomijam fakt ze jeden z lekarzy to najwiekszy gbur i burak jakiego spotkalam w zyciu.
Oki to czekam za wiadomością...
 

Czarna1985

Fanka BB :)
Dołączył(a)
24 Listopad 2019
Postów
1 275
Rozwiązania
0
Gdzieś czytałam że sam koszt przeniesienia zarodków jest niewielki, tylko trzeba specjalny termos wypożyczyć i zapłacić kaucje.
Wow w koncu dobre wiesci . Czekam na okres i zadzwonię do lekarza i zobaczymy co on powie . Jak znowu mnie wkurzy to przeniose zarodki do innej kliniki
 

sandra777.12

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Luty 2019
Postów
1 539
Rozwiązania
0
Szczerze to nie wiem ale na fejsie gdzie jest grupa in vitro, jedna dziewczyna pisala ze tak mozna i czy ktoś się orientuje jaki jest koszt
Można transportować wszystko, ale najlepiej w tym samym obrębie. Ja się kiedyś pytałam o to u mnie w klinice i było to 500 czy 1000 zł 🤔 nie pamietam. Z Gdyni do Gdańska lub po Gdyni. Prawie wszystko się da jak się zapłaci ..
 
reklama

Czarna1985

Fanka BB :)
Dołączył(a)
24 Listopad 2019
Postów
1 275
Rozwiązania
0
Można transportować wszystko, ale najlepiej w tym samym obrębie. Ja się kiedyś pytałam o to u mnie w klinice i było to 500 czy 1000 zł 🤔 nie pamietam. Z Gdyni do Gdańska lub po Gdyni. Prawie wszystko się da jak się zapłaci ..
No to super. W poniedziałek mam wolne wiec bede dzwonić i sie pytac o wszystko. Dziękuję za podpowiedz 😘
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
M Kto w trakcie in vitro (ivf)? Staramy się 240
J kto po in vitro Potrzebuję porady 11
Olaska21 Kto urodził we wrześniu? Dzieci urodzone w 2019 roku 29
D Czy to już cukrzyca ciążowa? Jest ktoś kto się na tym zna? Potrzebuję porady 26
Kerchman Kto wie brokera? Potrzebuję porady 0
Z Beta HCG kto pomoże odczytać ? Przyszłe mamy 10
B czy jest tu ktos kto pracuje kadrach, ksiegowosci?-potrzebuje rady Potrzebuję porady 5
A Kto z Was dziewczyny miał amiopunkcje??? Potrzebuję porady 8
A Kto stosował pronasal przed ciążą? Potrzebuję porady 7
M Kto jest tatą Potrzebuję porady 21
K L4, kto płaci? Proszę o pomoc Potrzebuję porady 4
K Kto używał ClearBlue. Proszę o pomoc Potrzebuję porady 0
S Kto pomoże mi w sprawie odszkodowania?? Potrzebuję porady 1
S Wspólne wyprawy z dziećmi, wakacje, Kto chętny? Samotny tata i 7-latka Mamy wędrowniczki 0
K Kto mi pomoze Potrzebuję porady 14
asiorreek orlifique kto stosowal opinie Potrzebuję porady 30
S kto płaci za pracownicę w ciązy Potrzebuję porady 8
S kto płaci za pracownicę w ciązy Potrzebuję porady 0
S kto płaci za pracownicę w ciązy Potrzebuję porady 0
S kto płaci za pracownicę w ciązy Potrzebuję porady 0
MROOWKA Kto ma ochotę na spacer? Kraków 0
klaudia1219 Pimafucin - kto stosował? Potrzebuję porady 3
K Kto jest kto - przedstawmy się :) Dzieci urodzone w grudniu 2014 59
D Nie wiem kto jest ojcem dziecka? Ciąża, poród, połóg 9
P Kto Poleci dobrego Ginekologa z Bydgoszczy ? Poleć szpital, lekarza, położną 5
emotion_sickness Kto jest w moim brzuszku? - przeczucia i zabobony Dzieci urodzone w czerwcu 2014 130
xMartusiax Szpital Kliniczny Nr 1 Zabrze-kto byl?Opinie?Pomocy! Śląsk 0
M kto płaci wynagrodzenie na L4 w nowym roku kalendarzowym ? ? ? Porady prawnika 0
G kto odstawia ze mna od piersi???? Żywienie 9
ada1989 Wątek zamknięty- kto chętny? Dzieci urodzone w styczniu 2013 55
Pysia29d kurator sądowy kto go na mnie nasłal? sad? Archiwum Samodzielnych rodziców 23
S kto płaci za urlop macierzyński jeśli umowa kończy się w połowie? Porady prawnika 1
Mła Kto ma dzisiaj URODZINY? - ściąga ;) Dzieci urodzone w grudniu 2011 0
Mysza1984 Kto na moderatora wątku Lipcówki 2010 Dzieci urodzone w lipcu 2010 14
M Kto nawalił? Co robić Zwierzenia 10
N Wychowawczy-kto może mieć pretęsje? Porady prawnika 1
ulisia UWAGA! Kto chętny na wspólne wakacje nad morzem? Archiwum mam październikowych'10 85
Trzewik Tabletki 72h po stosunku, kto i w jakich sytuacjach może je wypisać ??? Ciąża, poród, połóg 28
mamowo Kto lubi gotować i chce być w telewizji? Opolszczyzna 0
K Botox kto ma doświadczenie? Zdrowa mama 9
agunia31 Kto ma wozić dzieci? Porady prawnika 1
DoubleFantasy Metoda Bobath!!!!!!!!!! KTO ĆWICZYŁ????? Rozwój i zabawy 4
natalucha Kto odpowiada ,,jesli diagnoza jest zle postawiona'' chodzi o lekarzy! Porady prawnika 1
A kto placi za badania dna w celu ustalenia ojcostwa dziecka Porady prawnika 3
P Kto ma pierwszeństwo do przedszkola?? PILNE! Przedszkola 20
M Kto uwierzy teściowej? Relacje rodzinne 55
nataluskaaa Ciąża z zaskoczenia!!! Co o tym myslicie? Kto mial podobna sytuacje? Ciąża, poród, połóg 75
post_ptaszyna Kto rodzi...meldunki i gratulacje :) dzieci urodzone we wrześniu 2009 827
S Kto po cesarce? Dzieci rok po roku 90
B kto mi poradzi co mam robic? Przedszkolaki 5
Podobne tematy


















































Do góry