reklama

Małe Śnieżynki i korzystanie z nocnika

Temat na forum 'Dzieci urodzone w lutym 2010' rozpoczęty przez monikasia, 7 Styczeń 2011.

1. monikasia

monikasia Fanka BB :)

No wlasnie:-)czy juz uczycie maluszki siadac na nocniczek? Jesli tak, to z jakim skutkiem;-)
    Jesli nie, to moze macie jakies skuteczne na to metody? Bo przygotowac sie trzeba:-)

2. izulka15

izulka15 Fanka BB :)

Hej,
    ja jestem zdania tego co lekarze-nie ma co przyspieszac. Swoja dwójkę nie goniłam;-) na nocnik. Koło 2 roku sami chcieli naśladować rodziców. Zresztą wtedy maluchy są bardziej świadome swego ciała i zaczynają nad nim panować. Poszło nam bardzo szybko i łatwo. niektórzy ścigają dzieci na siłę i potem one nawet w dorosłym :szok:życiu np z płciowością lub wypróżnianiem się. My mamy spokojnie rok czasu przed sobą.:tak:

3. reklama
  4. monikasia

No wlasnie...Zastanawialam sie kiedy zaczac. Wiesz, nie chodzi, zeby odrazu na sile, ze juz musi i koniec. Kurcze juz nie pamietam jak to ze starszym synem bylo:zawstydzona/y:Ale szybko sie nie nauczyl, to pamietam:-DTzn jakos ok 2 lat:tak: Czyli chyba normalnie.
    Planujesz odrazu na sedes (z nakladka) czy najpierw na nocniczek?

5. Marlas

Marlas Fanka BB :)

:-)Cześć:-) My już dawno zakupiliśmy nocniczek, i jak widzieliśmy, że malutka się skupia to ją sadzaliśmy:tak: (oczywiście sama już siedziała)Jakiś czas nie mieliśmy kupki w pampersie, bo Dawała znać, że chce tzn. najpierw delikatnie stęknęła, i już było wiadomo o co chodzi. Aż w końcu nadszedł moment, że się jej odmieniło, i kilka razy zrobiła w pampra:baffled: Nie zmuszam, jej jak nie chce to jej nie sadzam, a tak poza tym to nocniczka już nie używamy, bo zauważyłam, że woli na Dorosły kibelek się załatwiać:-) Nie widzę nic złego w powolnym oswajaniu dziecka z nocniczkiem:-) Pozdrawiam

6. monikasia