reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Małe Śnieżynki i korzystanie z nocnika

monikasia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Lipiec 2009
Postów
1 507
Miasto
Bayern - Niemcy
No wlasnie:-)czy juz uczycie maluszki siadac na nocniczek? Jesli tak, to z jakim skutkiem;-)
Jesli nie, to moze macie jakies skuteczne na to metody? Bo przygotowac sie trzeba:-)
 
reklama
Hej,
ja jestem zdania tego co lekarze-nie ma co przyspieszac. Swoja dwójkę nie goniłam;-) na nocnik. Koło 2 roku sami chcieli naśladować rodziców. Zresztą wtedy maluchy są bardziej świadome swego ciała i zaczynają nad nim panować. Poszło nam bardzo szybko i łatwo. niektórzy ścigają dzieci na siłę i potem one nawet w dorosłym :szok:życiu np z płciowością lub wypróżnianiem się. My mamy spokojnie rok czasu przed sobą.:tak:
 
No wlasnie...Zastanawialam sie kiedy zaczac. Wiesz, nie chodzi, zeby odrazu na sile, ze juz musi i koniec. Kurcze juz nie pamietam jak to ze starszym synem bylo:zawstydzona/y:Ale szybko sie nie nauczyl, to pamietam:-DTzn jakos ok 2 lat:tak: Czyli chyba normalnie.
Planujesz odrazu na sedes (z nakladka) czy najpierw na nocniczek?