reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Odpieluchowanie - krok po kroku.

DropKick

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Styczeń 2022
Postów
1 708
Hej,
Jak udalo wam się odpieluchowac dziecko? Kiedy rozpocząć? Po czym poznać że dziecko jest już gotowe? No i jak się za to zabrac? Do tej pory posadziłam mojego syna (17 msc) kilka razy na nakładce na wc, ale wyciąga rączki i zaczyna się wkurzać, nie chce siedzieć. Jak zachęcić? Jestem zielona w temacie. Kiedy pytam kolezanek jak udało im się odpieluchowac dziecko każda odpowiada mi że to zasługa mamy/teściowej 😏 więc nie mam o tym pojęcia, dlatego chciałabym poznać wasze historie.
 
reklama
Ja słyszałam, że musisz być twarda i po prostu nie zakładać pampersa, niech lata w samych majtkach. Osika raz drugi trzeci a za którymś razem zacznie przeszkadzać.

Mamy chyba dzieci w podobnym wieku. Ja z odpieluchiwaniem czekam do czerwca jak już będzie ciepło i będzie mogło sobie chodzić z mokrymi gaciami :p
 
My mieliśmy pierwsze podejście do odpieluchowania, jak córka miała jakoś 2 lata. Pierwszy raz nie było źle, ale potem było darcie, jakby ktoś ją obdzierał ze skóry. Aż się bałam, zę zaraz sąsiedzi wezwą policję, że krzywdę dziecku robimy ;/