reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Wrześniowe mamy 2018

Poczekam cierpliwie, może zechce coś doradzić bo jestem zielona w temacie kolejnego fotelika. Jak Wy znosicie ciąże w takie upały, jp...podziwiam Was aczkolwiek rodzilam w grudniu i poprzednie lato też mijalo z brzuchem, ale końcówka przypadła na chłód więc nie było tak źle. Teraz bez brzucha ale z prawie 9kg klockiem w dużej mierze na rękach ledwo żyję przy tych temperaturach.Fajny klimat tu macie, zgrałyście się idealnie, jeszcze jak dowalicie jakimś tekstem to idzie się poplakac że śmiechu.Mogłabym z Wami rodzić we wrześniu w takiej atmosferze no ale niestety nie dam rady zajść do tego czasu :-) :):-) :)

No my tez wiemy ze tu fajnie jak na żadnym innym mcu

reklama
Nie ma to jak mądra głowa i fachowe doradztwo, dzięki :-) tylko u mnie na tym zadupiu nic nie ma, trzeba będzie wybrać się do Lublina 70km ode mnie, tam najprędzej, przeszperam net i wynajdę jakiś sklep i trzeba będzie tak jak piszesz uderzyć tam. Zależy mi na bezpieczeństwie i wygodzie brzdąca więc chciałabym zrobić dobry zakup.
Nałęczowska 18/168, 20-701 Lublin
Sklep Osiemgwiazdek
Chłopaki przymierza, dopasują, zamontują, wytłumaczą czemu tak a nie inaczej, dadzą rabat i na pewno będzie BEZPIECZNIE ;)