reklama

Intymne rozmowy listopadówek.

Temat na forum 'Dzieci urodzone w listopadzie 2011' rozpoczęty przez AnnaJ007, 6 Grudzień 2011.

  1. AnnaJ007

    AnnaJ007 Fanka BB :)

    Hej.Zakładam nowy temat!!!
    Nie wiem czy na tym etapie, gdy interesujemy się tylko dzieciaczkami ten temat będzie popularny ale mam nadzieję że znajdziemy też czas na "inne przyjemności".
    Piszmy tu o sexie, antykoncepcji i wszystkim co z tym związane.
     
  2. onanana

    onanana Fanka BB :)

    Oooo jaki temat:szok::szok: Większość mam chyba wygłodniała po takiej abstynencji:-) nawet jeśli w ciąży się przytulało ze swoim lubym to ten dyskomfort to masakra.. Ja w sumie w ciąży już planowałam jak to po porodzie i połogu będzie łatwo i przyjemnie, ale teraz mam jakieś obawy. Co prawda spróbowaliśmy już pofikać ale jakoś czułam się dziwnie. Po 1 jeszcze nie bylam u gina (idę w czwartek) więc nie wiem czy tam wsio ok, po 2 coś mnie tam jakby bolało, po 3 przeraża mnie myśl o kolejnej ciąży. No i jakoś tak muszę chyba znów dojrzeć do tego że tamte miejsca mogą tez dać przyjemność a nie tylko ból...
     
  3. reklama
  4. ankusch

    ankusch Fanka BB :)

    No i my pofikaliśmy no i chyba za szybko 4tydz..niby strasznie nie bolało ale jakoś taki dyskomfort był niby nie plamiłam tylko troszkę na brązowo a teraz kurcze znowu delikatnie plamię na czerwono a wizytę mam na 30 grudnia:-(
    Ja to z tym połogiem to się mam najpierw ropa na szwach mi się zebrała a teraz to jeszcze krwawienie...ehh poród to był pikuś
     
    Ostatnia edycja: 6 Grudzień 2011
  5. Ssabrinaa

    Ssabrinaa Podwójna Mama ☺️

    Temat fajny i mam nadzieje ze inne dziewczyny sie przylacza i beda tez pisac :-p
    No mysmy nie mieli jeszcze jakis konkretnych przytulanek ale inne apstrakcje lozkowe byly w niedziele,mezulek mial ochote sie pozbyc nadmiarow wiec trzebalo symulowac i pomoc :zawstydzona/y::-p:-p
    ankusch no Ja slyszalam ze lepiej nie uprawiac sexu do skonczenia pologu gdyz macica sie nadal obkurcza i jest oslabiona a orgazm moze wlasnie ja jeszcze oslabic i moze wystepowac krwawienie po stosunku ;-)
     
  6. AnnaJ007

    AnnaJ007 Fanka BB :)

    Ja jeszcze nie "fikałam", nadal krwawię ale to 4 tydz. więc mam jeszcze czas żeby przestać...Ciekawe czy do zbliżenia dojdzie jeszcze w tym roku???;-)Ja wizytę u gina mam 30 grudnia.

    Co do bólu to jest to normalne...jak powiedział ginekolog mojej przyjaciółce: "Na razie to jest pani sucha jak staruszka..." Organizm kobiety teraz nastawia się żeby "wykarmić dziecko"...
     
  7. mirelka01

    mirelka01 Fanka BB :)

    Ja jeszcze nie myślę o seksie poczekam z tym jeszcze aż połóg się skończy w sumie lekko tylko plamię ale mam obawy czy wszystko tam ok, muszę się na wizytę zapisać, jutro postaram się umówić nich lekarz oceni jak to tam wygląda miałam założone 2 szwy po tyg.miałam jechać ściągnąć ale jeden sam wypad a drugi sama wyciągłam podczas mycia.:happy::rofl2:
     
  8. Niuniunia20

    Niuniunia20 Fanka BB :)

    Myślałam by ten temat założyć ale jakoś się wahałam bo tak troszkę głupio mi było ale AnnaJ007 super, że Ty to zrobiłaś;)

    Co do seksu to powiem Wam, że mi akurat ciężko się do tego połogu przyzwyczaić (a ja dopiero prawie 3tyg). Miałam doła ostatnio bo czułam taki mega wielki brak bliskości męża i przez to ciągle chciało mi się płakać. Dosłownie tęskniłam za tym by mnie przytulił bo ciągle tylko mała i mała. zresztą mąż wlepiony w małą jak w obrazek to nawet nie myślał o tym, żeby mnie przytulać, a ja tego bardzo potrzebowałam. Zastanawiam się jak będzie wyglądał ten nasz "pierwszy raz" po porodzie, boję się, że będzie jakoś bardzo bolało bo w końcu miałam tą cesarkę i macica była rozcięta no ale mam nadzieję, że będzie dobrze. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku dojdzie do tej "bliskości" choć boję się kolejnej ciąży ale jakoś trzeba się zabezpieczyć bo wizytę będę miała dopiero w styczniu...

    A co do krwawienia to ja mam wrażenie, że ze mną jest coś nie tak bo uprzedzali tak przed porodem, żeby mieć te podkłady bo krew dużo leci,w szpitalu jak byłam na patologii i widziałam babki po poroddach to chodziły jak kaleki i z nich mocno wyciekało bo aż kapało na podłogę, a u mnie tak prawdę mówiąc delikatnie leciało. Teraz już mam czysto i sucho. Jak dźwignę coś albo się narobię to wtedy ze mnie kilka kropel poleci. Nie wiem czy to normalne bo ja dopiero jestem prawie 2,5tyg po porodzie
     
    Ostatnia edycja: 6 Grudzień 2011
  9. agalodz

    agalodz Fanka BB :)

    A ja juz dawno po połogu i raczej zawsze bardzo lubiłam "pofikac" a teraz nie wiem co jest ale ja nie mam ochoty dlaczego???załamka:tak:moze mi przejdzie mam nadzieje moze to przez to ze jestem taka gruba nie wiem..
     
  10. reklama
  11. Leika

    Leika Matka Polka

    Dziewczyny, fajny i potrzebny temat... ale... nie macie oporów rozmawiać o takich sprawach na forum otwartym, gdzie każdy "obcy" może to przeczytać?

    Powiem dyplomatycznie o sobie, że nie mogę się już doczekać końca połogu ;-) i o antykoncepcję na razie się nie martwię, karmię tylko piersią, więc mam jeszcze minimum 6 miesięcy spokoju :tak:
     
  12. ponko

    ponko Fanka BB :)

    Leika a nie boisz się , że karmienie piersią nie da Ci 100% pewności?Wiesz, czasem owulacja mimo wszystko przychodzi wcześniej. Ja też karmię tylko piersią, ale bym się bała.

    Mam od gina minipigułki, wynika z nich, że już jutro możemy się pozbyć dodatkowego zabezpieczenia ale mój A. się boi, że mimo wszystko znowu zajdę w ciążę.
    Co do fikania, to najpierw bolało, ale po jakimś czasie już było lepiej. Oczywiście mamy chęci wielkie ale czasu i siły w ogóle, połóg sę skończył 2 tyg temu a my fikaliśmy może 4 razy. No, ale jak przed ciążą to pewnie nie będzie.
     

Poleć forum