reklama

pomocy

Temat na forum 'Zdrowie' rozpoczęty przez MagdaMamaKubusia, 14 Maj 2009.

  1. MagdaMamaKubusia

    MagdaMamaKubusia Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    dziewczyny jak karmie to tak bola mnie sutki ze szok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,smarje mascia bepanthen ale to malo pomaga...............co robic?
     
  2. nimfii

    nimfii nadzieja umiera ostatnia

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Moze za malo piersi chwyta? Zawsze musi miec w buzi cala brodawke z wiekszoscia otoczki wokol niej, albo nawet z cala otoczka. Mnie ta masz pomagala na bolace piersi, a po ok miesiacu piersi przestaly bolec - syn nauczyl sie porzadnie z nich jesc :tak:
     
  3. reklama
  4. dib2

    dib2 Mama Sary - 06.12.2008r.

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Smaruj własnym mlekiem. Wyciśnij krople posmaruj całe sutki wraz z otoczką i susz. Dużo wietrz piersi ale tak byś ich nie przewiała.:-)
     
  5. atfk

    atfk MAMA DO KWADRATU

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja również miałam taki problem przy pierwszym bobasku-ale pewna położna wysłała mojego męzusia do apteki po"kapturki silikonowe do karmienia" i problem się skończył!!nie ma co sie męczyć!!możesz spróbować!!:-)
     
  6. martha1

    martha1 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    na poczatku tez tak miałam i dokladnie moze dziecko zle chwyta cyca? tak jak pisała nimfii musi ssac sutek z czescia otoczki, a do smarowania ja uzywałam bepantenu i pomagał, ale kolezanka podała mi jeszcze inna masc, ktorej ona uzywała- castor eoui
     
  7. nutka13

    nutka13 Mama Wiki iAmelci

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Mi też one pomogły polecam bo karmienie piersią to ma byc przyjemnosc a nie katusze.
     
  8. Camel84

    Camel84 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    To minie, mnie przestały boleć brodawki dopiero po miesiącu. Muszą się zahartować, teraz to w ogóle jakbym nie miała w nich czucia. A te maści to chyba są bardziej na podrażnienia, pęknięcia i takie tam. A ból trzeba po prostu przetrzymać...
     
  9. Evelajna

    Evelajna Październikowa mama

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Możesz też tak podać pierś, żeby tą otoczkę mały wciągnął do buzi.
    Łapiesz pierś przy otoczce między palca wskazującego a trzeciego i ściskasz w taką "kanapeczkę" i tak wsuwasz do buzi dziecka. Wygląda tak sobie fajnie, ale prawie cała otoczka jest w buzi, sam sutek głęboko przy gardełku i ssanie nie będzie bolało.
     
  10. reklama
  11. mamjakty

    mamjakty styczniówka 2009

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    tak jak dziewczyny radzą - musisz wepchnąć do buźki sutek z otoczką - na pewno dziecko nauczy się wsysać - mnie też przez pierwsze tygodnie bolały sutki, bo mała nie umiała zassać - dodam, że mam płaskie, nie wystające, więc dodatkowo było jej trudniej chwycić, ale przeczekałam i teraz jest super - zero bólu, czasem nawet nie czuję, że mała ciągnie ;-) sama nauczyła się ssać, teraz jak zrobi sobie przerwę w jedzonku to już nie muszę jej wpychać piersi, sama jakoś ją wsysa :tak:
    musisz to przeczekać, będzie już tylko lepiej :tak:
    powodzenia!
     
  12. mamita

    mamita Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    dobra jest tez maść Pure Lan a najlepsze do smarowania mleko z piersi. Spróbuj innej pozycji do karmienia. Moja Zuzia prawidłowo chwytała pierś tylko gdy trzymałam ją na recach(na początku na poduszce). Największy ból jest jak dziecko ma juz ząbki:))
     

Poleć forum