reklama

Pomysły na prezenty.....

moniqsan

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Październik 2008
Postów
3 007
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
No to zakładam wątek.
Może powymieniamy się pomysłami, coś komuś podsuniemy, zainspirujemy się nawzajem ...
Zapraszam :-):-):-)
 
reklama

mamamatysia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Marzec 2009
Postów
2 518
Miasto
Śląsk
Rozwiązania
0

mamstud

Luty 2004, maj 2009
Dołączył(a)
31 Styczeń 2009
Postów
1 946
Miasto
Piła
Rozwiązania
0

mamamatysia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Marzec 2009
Postów
2 518
Miasto
Śląsk
Rozwiązania
0
Super wątek, tym bardziej, że ja co roku mam problem z pomysłem na prezenty...

mamamatysia widzę, że chłopcy byli bardzo grzeczni w tym roku, po 3 prezenty! Ale szczęściarze! :-) Super pomysły.

Ciągle nie wiem co kupić mojemu M :-(
to dla Andrzejka:

Disney Lalka Toy Story Sheriff Woody Szeryf Chudy (813693648) - Aukcje internetowe Allegro

dla Gaby nie mam pomysłu...
Chłopcy dostana po trzy prezenty dlatego, że przez 4 miesiące nie dostali nic(tzn,Fifi dostał ostatnio kulki z Fisher Price ale tylko dlatego, że dziecko nie miało się czym bawić bo grzechotki nudzą go po ok 30 sek:eek:)
Szeryf Chudy super!Mati uwielbia tą bajkę.Teraz namiętnie słucha jej na cd.Dla Filipa myslałam jeszcze o czymś takim:
Klawiatura + oprogramowanie Comfy
lub:
Czarodziejski Stolik
ale rodzice obiecali kupić na roczek,więc sobie daruję.
.
 

katarzyna_s

Mamusia Weroniczki
Dołączył(a)
4 Listopad 2006
Postów
937
Miasto
Torun / Londyn, West Ealing
Rozwiązania
0
mamstud-moja Niki tez kocha toy story i przedwczoraj kupilismy Jej Buzz'a i chwile po wyjsciu ze sklepu zalowalam,ze sie nie wstrzymalam chociaz do mikolajek bo cholerstwo drogie jest a bez okazyjnie kase wydalam:zawstydzona/y:ale mam slabosc do dawania moim szkrabom prezentow a ten byl zdecydowanie trafiony i az mialam lzy w oczach jak mala go otwierala bo oszalala po prostu:tak:a na gwiazdke dostanie tez woodiego wlasnie.sa na mikolajki mysle o tym piesku-sprezynce...
 

katarzyna_s

Mamusia Weroniczki
Dołączył(a)
4 Listopad 2006
Postów
937
Miasto
Torun / Londyn, West Ealing
Rozwiązania
0
Julia za to dostanie :
Chicco Musical handbag : mothercare- Nursery Equipment, Maternity Clothes & Baby Shop
moj mezus gre:
Play.com (UK) : Need For Speed: Shift : PC Games - Free Delivery
natomiast rodzicom robie pamiatkowe albumy z kilkudziesieciu fotek od dnia kiedy sie poznalismy przez slub,ciaze z Niki,kazdych Jej urodzinek,ciazy z Julka i wspolnych rodzinnych fotek:tak:mysle wstawic ok 50 fotosow.
mam jeszcze do kupienia preezenty dla 10 ciu dzieciaczkow z rodziny ale to juz drobnostki kupie w tym roku:sorry:
 

m&m's

Entuzjast(k)a
Dołączył(a)
22 Kwiecień 2009
Postów
3 120
Miasto
UK
Rozwiązania
0
bardzo podoba mi się ten wątek bo już "zerżnęłam" od mmatysi jeden prezent!! :tak::tak::tak::-):-):-):-)
Pachnące poduszki - super podejdą mojej mamie.

Ja też będę kupować w internecie, bo wolę tak. :tak::tak::tak::tak:

Zaraz poszukam linków i powklejam.
Aha mamstud u mnie Mikołaj i Maja też dostaną po 3 prezenty. Chba bardziej dla tego że ja tak bardzo lubię im sprawiać przyjemność i patrzeć jak sie cieszą.:zawstydzona/y::zawstydzona/y::-p:-p:-p
 

mamamatysia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Marzec 2009
Postów
2 518
Miasto
Śląsk
Rozwiązania
0
bardzo podoba mi się ten wątek bo już "zerżnęłam" od mmatysi jeden prezent!! :tak::tak::tak::-):-):-):-)
Pachnące poduszki - super podejdą mojej mamie.

Ja też będę kupować w internecie, bo wolę tak. :tak::tak::tak::tak:

Zaraz poszukam linków i powklejam.
Aha mamstud u mnie Mikołaj i Maja też dostaną po 3 prezenty. Chba bardziej dla tego że ja tak bardzo lubię im sprawiać przyjemność i patrzeć jak sie cieszą.:zawstydzona/y::zawstydzona/y::-p:-p:-p
Cieszę się, że mogłam pomóc:-):-):-).
Czekam na linki;-)
Może tez coś skopiuję
 

aga_k_m

maj '09 - Jagódkowa mama
Dołączył(a)
13 Październik 2008
Postów
8 495
Miasto
B-c
Rozwiązania
0
ja wiem co ja chcę:
Hugo Boss Boss Orange Woda toaletowa 30ml spray (23805), Perfumy, Kosmetyki, Markowe perfumy, Perfumeria internetowa Perfumeria.pl
(kocham zapachy Bossa - zarowno w damskiej jak i meskiej wersji. A moj Femme juz się konczy. Calvin Klein Escape tez juz na wykonczeniu, więc.. )
a znajac zycie dostanę tez od M komplet srebrnej bijou;-):tak::-D

dla M - bedziemy mieli prezent z glowy - dokładam się do PS 3, niech ma jak życia poza tym nie widzi :-p:-p:-p:crazy:

a dla Malej...
zastanawiam sie nad kilkoma zabawkami, ale musze je pierw sprawdzić w sklepie - linki wkleje wkrotce:tak:
 
reklama

m&m's

Entuzjast(k)a
Dołączył(a)
22 Kwiecień 2009
Postów
3 120
Miasto
UK
Rozwiązania
0
Mikołaj dostanie:
LEGO 7893 - WIELKI SAMOLOT PASAŻERSKI sklep internetowy zabawki Wrocław

[ame="http://www.amazon.co.uk/Transformers-Revenge-Fallen-Deluxe-Bumblebee/dp/B001QFYTQY/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=kids&qid=1258974145&sr=1-2"]Transformers: Revenge of the Fallen - Deluxe Bumblebee: Amazon.co.uk: Toys & Games[/ame]

i chyba jakieś dinozaury - bo starsznie go fascynują.

wybaczcie nie iem czemu się to tak podwójnie wyświetla :sorry:
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Zbudujmy coś razem. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Test

Przetestuj kołdrę obciążeniową Senso-Rex™

Zgłoszenia przyjmujemy do 26/05/2019

Konkurs

Sport&Fun. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Konkurs

Zagrajmy w coś! Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Nowe pytania

Do góry