reklama

Dzieci urodzone w 2002 roku

atfk

MAMA DO KWADRATU
Dołączył(a)
26 Październik 2007
Postów
5 442
Miasto
zach-pom
Rozwiązania
0
Dzień dobry, witam się i ja!
w pracy spokojnie więc mogę sobie pozwolić na spowolnione tempo pracy..ale po niedzieli jak wrócą dzieci do szkoły i nauczyciele to będzie ..szał;-).
Teraz kuruję sie bo od 2 dni boli mnie głowa ,że jadę na tabletkach (a to juz dla mnie ostateczność), ale widzę że pojawia sie cos jakby katar i obawiam się ,ze to zatoki bo tylko to mnie łapie:shocked2:..a głowa boli tam gdzie zazwyczaj, charakterystyczny ból i muszę skoczyć do apteki po tabsy na zatoki, ehh
dzieciaczki ok- odpoczywaja jeszcze w domku, Fifek to pewnie śpi a Kaja chce zeby ja budzic rano jak wychodzimy wiec leżakuje z elvisem przed tv..kocyk i ameryka hihih
pogoda jak wiesz działa na nerwy..ehh też wypatrujemy śniegu!
ja jeszcze zapomniałam napisać ze w tamten piątek tak sobie załatwiłam kcuka- a dokładniej paznokcia u prawej ręki że nie obejdzie się bez "zejścia" paznokcia..teraz juz ból ustąpił , pozostał fioletowy palec i lekki dyskomfort!Walnęłam w kuchenkę tak ze naderwałam pół paznokcia:no: i powyłam sie z bólu!obeszło sie bez chirurga...nie na darmo robiłam to ratownictwo heheh;-)!Pewnie ze 3-4 miesiace zejdzie zanim wróci do formy i normalnego wyglądu.

wiolu wcale się nie dziwię ,że Fifek siedzi przy siostrzyczce!zapatrzony pewnie jak w obrazek:-D!i to miłość odwzajemniona!Fajnie ,że czyta..mój do tego ostatni:szok:, Kaja to nie powiem uwielbia czytać!nawet ostatnio zapisałyśmy się do biblioteki miejskiej:tak:!
psina pewnie zazdrosna...i dziwi się ,że nowy obiekt westchnień w domku ja zastąpił!

my wczoraj mieliśmy kolędę...ehh co ten pies wyprawiał..
takiej kolędy to jeszcze nie mieliśmy
, była u nas Emilka (4 latka, córka znajomych) a ta nadaje jak bielicka..heheh taka pocieszna ,że szok w parze z elvisem przerobili wizytę księdza w cyrk
.Zamknęłam psa w łazience jak wlazł ksiądz i 3 ministrantów i jak zaczęli śpiewać to ten wariat tak wył w łazience ,ze się dzieci i ministranci posikać ze śmiechu chcieli..wiec go puściłam! Ksiądz odprawia modły a pies na dwóch łapach oparty o stół i luka co się dzieje
- no mówię Ci sam sie uśmiał pod nosem z tego cyrkowca który latał mu koło sutanny
.I do tego co chwile opowieści Emilki jak to jej jaszczurka zjadła za duzo robaków i zdechła..no ubaw po pachy
!

pozdrawiam!
 
reklama

wiola20121119

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Grudzień 2012
Postów
1 362
Miasto
zach-pom
Rozwiązania
0
Ale sie uśmiałam :-D:-D:-D:-D:-D:-D Dzisiaj na FB widzialam filmik z psiakiem jak Wasz i kotem, od razu pomyslalam o Tobie, co on wyprawial, a widze, ze wszystkie buldozki maja poczucie humoru :-)
Udana koleda, oj fajna taka, bo u nas sztywno bylo, ksiadz nawet do Mai nie zagadal, a ta probowala, zdazylam jej pieluche z kupa zmienic i akurat wszedl ksiadz :-)
Jak czytalam o paznokciu, to az mnie skrecilo, raz tak mialam i masakra, bolalo, a kiedys mialam na palcu u stopy po uwaga...uderzeniu pudelka zapalek. Tak, dobre czytasz, pudelko zapalek spadlo mi na paznokcia u duzego palca, zrobila sie brazowa kropa i bolalo i bolalo. :-)
Za nami impreza urodzinowa, w rym roku solenizant zazyczyl sobie toret toramisu i sernik na zimno, a ja dorobilam jesczcze tort malinowy, ale te trzy ciasta zostaly pochoniete w 16h, na drugi dzien przyjechala kolezanka i sie nie zalapala:szok: ba, nawet ja zjadlam tylko dwa kawalki i jak zajrzalam do lodowki, to juz nic nie bylo :no: moje lakomczuchy
w szkole zaczeli sie przygotowywac do egzaminu, musze usiasc z chlopcami i troche ich pokontrolowac
 

As 76

truskawkowa mama
Dołączył(a)
16 Marzec 2009
Postów
8 126
Miasto
Marki
Rozwiązania
0
Napisałam się full i mi posta wcięło wrrrr:crazy::baffled:

Cześć dziewczyny .
U nas super .
Powoli żegnamy się z AUTYZMEM !!!!
Po zmianie szkoły i terapii biofeedback,SI,logopedii,HANDLE i RDI Kuba zrobił mega postępy .
Jest jednym z najlepszych uczniów w klasie .
Średnia powyżej 4,5 na półrocze ,zachowanie DOBRE :szok:
Ma fioła na punkcie smoków i założył Klub badaczy Smoków .
Spotykają się raz w tygodniu z chłopakami w bibliotece by wymienić wszelkie nowości związane z tym tematem :laugh2:
Kuba kocha czytać i dlatego też dostał na gwiazdkę 6 książek o smokach w tym 2 encyklopedie smoków .
28 stycznia nie miał co czytać :szok::szok::szok:
1 książka tak go pochłoneła ,że przeczytał całą w 1 dzień :-D tylko 368 stron :szok::-D

Karola rośnie i rozrabia .
Złote dziecko .
Nasza maskotka ,taki anioł z nieba :-)

Klaudia skończyła 18 lat ,więc już mam dorosłą pannę .
Szukuje się do matury i wybiera się na politechnikę (MEL)
W maju była na Mistrzostwach świata w Chorwacji .
Pojechała z bardzo poważną kontuzją stopy a pomimo tego zajęła 4 miejsce na świecie w duetach .
We wrześniu miała operację stopy w klinice ,kilka dni później w wyniku komplikacji dostała zapaenia wyrostka z zapaleniem otrzewnem .
Było ciężko ,ale dała radę .Moja dzielna dziewczynka .
Brzuch wygoił się szybko pomimo tego ,że szyli ją dopiero na 3 dzień od operacji .
Noga do tej pory się otwiera .Klaudii organizm odrzuca szwy nierozpuszczalne :baffled:
No i tyle z grubsza u nas .
Kila fotek dorzucam
 

Załączniki

atfk

MAMA DO KWADRATU
Dołączył(a)
26 Październik 2007
Postów
5 442
Miasto
zach-pom
Rozwiązania
0
witam sie kochane...zabiegana i znów zmartwiona:-(...
u mnie Kajeczka nam zaniemogła- od paru miesięcy cierpi na nawracające bóle mięśni i stawów- od stycznia się to nasiliło i w ostatnim tygodniu doszły bóle głowy, w styczniu wizyta u reumatologa niewiele powiedziała- kazali obserwować i w razie kolejnego stanu zapalnego stawu ( jakis czas temu miała zapalenie biodra z wysiękiem:no:) odrazu na oddział. No i my obserwujemy i codziennie patrzymy jak nasza córcia się "męczy" i jak narzeka na różne bóle- w zeszłym tyg. zrobiliśmy badania na bolerioze wynik wyszedł niepewny i to mnie dobiło:-(...Kaja jest w tzn"strefie szarej" czyli coś jest tj. przeciwciała ale nie wiadomo na pewno czy to jest to dziadostwo.Na pilnie umówiłam nas do reumatologa- w piatek o 16 mamy wizytę i ja juz umieram z nerwów...i z bezsilności.Żadne leki przeciwbólowe nie skutkują , ani maści ani nic innego.Nie moge w żaden sposób jej pomóc..próbuję jak mogę obracac to w żart zeby i ja rozweselic ale w głębi duszy pęka mi serducho jak widze jak ja chwilami boli. Teraz siadło na rękę..nawet zapięcie suwaka skończyło się dzis niemal płaczem z bólu,ehhh.
Wczoraj bylsimy na zebraniu podsumowującym i po rozmowie z panią Kajulki - oniemiałam jaka ona jest twarda..Pani mówi że wyczuła że cos jest nie tak bo od jakiegos czasu taka zmęczona, wyłączona i co chwile przykurcza główkę i mruży oczka..a to pewnie gdy ja boli..a żaden raz sie nie poskarżyła:zawstydzona/y:.Dopiero w domu wymięka jak juz nie daje rady...
no mówię Wam wyć mi sie chce....i tyle
no , wyzaliłam się ..prosze trzymajcie kciuki żeby to nie była ta cholerna bolerioza...tylko jakas przejściowa niedyspozycja:-(.

wiola ten filmik to chyba wiem ,który..psina próbuje kocice z legowiska wywalić???hehe dobre!!
złoż synusiowi najlepsze życzenia!!Niech mu się wszystko w życiu uda!!i niech bedzie szczesliwy iz drowy!!
Majulke ucałuj!!!
masz widocznie zdolności cukiernicze:-), że tak szybko wszystko znika!!
co dobrego?

as jaka Karolinka sliczna!!i jaka duża!!!boomba!
cudownie ,że Kubuś jest w tak dobrej formie!!!trzymam kciuki!zdolniacha!!!
a starsza córa...18:laugh2: wow!!!i występ czadowy!!!gratuluje pociech!!!
 

wiola20121119

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Grudzień 2012
Postów
1 362
Miasto
zach-pom
Rozwiązania
0
ATFK brak slow, biedna Kajulka, oby szybko doszli i nie musiala cierpiec. Serce boli i sily opadaja jak rodzic widzi cierpienie dziecka i nie moze pomoc. Mam nadzeje, ze znajda szybko przyczyne. &&&
Trzymam mocno kciuki

As gratulacje, dumna mama i zdolne dzieci !!!
 

As 76

truskawkowa mama
Dołączył(a)
16 Marzec 2009
Postów
8 126
Miasto
Marki
Rozwiązania
0
Dzięki dziewczyny za miłe słowa .
Atfk a nie próbowałaś z nią iść do dobrego lekarza TMC?
Myślę ,że szybciej by ją wyleczył .
Bóle ze stawów idą ze środka organizmu .Najprawdopodobniej coś jest nie tak z głównym ogrzewaczem organizmu ...
Oni leczą holistycznie i naprawdę są rewelacyjne efekty takiego leczenia .
Ja znam tylko takie małżeństwo lekarzy TMC z Warszawy ,ale jak poszukasz to na pewno coś znajdziesz .
Zdrówka dla Kajulki ...
 
reklama

atfk

MAMA DO KWADRATU
Dołączył(a)
26 Październik 2007
Postów
5 442
Miasto
zach-pom
Rozwiązania
0
Hej kobietki! l
nie odzywam sie ostatnio bo jakos czasu brak...
w pracy mam taki zapier..od lutego że szok:baffled: nie wiem jak sie nazywam,szkoda gadać!
w głębi duszy strach o tą moją Kajulkę wiec tylko w skrócie moge napisac że mam maxa!!
we wtorek kładziemy sie na oddział i zobaczymy.
Teraz doszły jeszcze skoki ciśnienia...:szok: ona ma zaledwie 9 lat a juz ze 4 razy miała ogromny skok ciśnienia, wrrrr szczerze to sie boję, staram nie myslec ale to sie nie da. wiec dobrze ze juz blisko tego 10 marca.
Kajulka ogólnie daje radę!ma lepsze i słabsze dni.
As powiem szczerze ,że pierwsze słysze o tym co piszesz:confused:..musze poczytac.Dzięki za podpowiedz.
wiola jak tam u Was??zdrowi?

Fifek załapał:szok: jakies grypsko w tym tyg i od wtorku leżał z mega temperaturą i łamaniem w kościach, wczoraj dopiero pod wieczór odpusciło i dzis juz bez gorączki.

pozdrawiam!!odezwe się!
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Zbudujmy coś razem. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Test

Przetestuj kołdrę obciążeniową Senso-Rex™

Zgłoszenia przyjmujemy do 26/05/2019

Konkurs

Sport&Fun. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Konkurs

Zagrajmy w coś! Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Nowe pytania

Do góry