reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Lutowe mamy 2023

reklama
Nie mam doświadczenia w tym temacie, ale kiedyś czytałam, ze należałoby wrócić na jeden dzień do pracy i wówczas przejść na zwolnienie lekarskie. Ale nie jestem pewna na ile to aktualna wiedza.
W jakim wieku masz dziecko? 😀
Moja córcia ma teraz 17 miesięcy.
Macie już jakieś objawy? Mdłości, wymioty, zmęczenie? Ja czasami czuje się jakbym była na statku z choroba morska, ale to tylko chwilowe. Poza tym żadnych innych objawow. Mąż mnie uspokaja, ale dla własnego komfortu psychicznego chyba wolałabym czuć tego „kaca” 🤣
Ja jeszcze niby nie mam 100%pewnosci że to ciąża ale hormony zaczynają szaleć. Właśnie jestem w trakcie przeprowadzki i mam tysiąc rzeczy na głowie i po wizycie hydraulika który mnie wkurzył na potęgę... Ikei która anulowała moje zamówienie i nic nie powiedziała (pół dnia czekałam dziś na kanapę) popłakałam się jak bóbr i wpadłam w panikę taka że aż moja 1.5 roczna córka uspokoiła się i mnie próbowała pocieszyć. No w pierwszej ciąży fizycznie czułam się jak młody Bóg ... Psychicznie taka huśtawka, że szkoda gadać.
 
Mnie też czeka rozmowa z szefową, miałam wrócić od początku nowego roku, ale z oczywistych względów nie ma na to opcji. Nie lubię swojej pracy, ani swojej firmy, uważam że to co robią jest wątpliwe moralnie. Dlatego nie mam skrupułów, żeby nie wracać jeszcze trochę, I tak wszystko się zmieni I będę musiała uczyć się roboty na nowo