reklama

Imiona naszych groszków :)

Temat na forum 'Lutowe mamy 2017' rozpoczęty przez rozmaryn, 9 Lipiec 2016.

  1. rozmaryn

    rozmaryn Fanka BB :)

    Hej dziewczyny zakładam nowy temat. Już powoli zaczynamy myśleć o imionach i jestem ciekawa jakie Wy macie pomysły...
     
  2. Airfix

    Airfix Fanka BB :)

    Rozmaryn Ja na dziewczynkę mam kilka typów i z dziewczecymi imionami raczej problemów nie mam , moje typy na teraz : Emilka, Kaja, Eunika też mi się podoba bo znaczy zwycięstwo :) . A na chłopca nigdy nie mialam typów,wiec synek do 2tyg po porodzie nie miał imienia. Teraz gdzieś tam z tylu glowy był - Bartuś -mąż jest na nie, Kamil-mąż jest na nie i Mikolaj i Alex - jeszcze mąż zdania nie powiedział hehe
     
  3. reklama
  4. majowy poranek

    majowy poranek Zaciekawiona BB

    U mnie też z dziewczynką mniejszy problem bo bardzo nam się podoba Zuzanna :-) mi też podoba się Helenka i Łucja ale mąż jest na nie... ale dla chłopca to już problem ale zastanawiamy się nad Frankiem... :-)
     
  5. Ellie123

    Ellie123 Fanka BB :)

    Mieszkam zagranica wiec pomyslalam o imieniu Ellie, Lilly , wczesniej podobalo mi sie Emma i Mia. Z polskich imion podoba mi Laura, Julia, Amelka, Zosia.
     
  6. Ewelka20

    Ewelka20 Fanka BB :)

    Tymoteusz,Gabriel,Octawian,Weronika
     
  7. ElenkaBiz

    ElenkaBiz Zaciekawiona BB

    U mnie Anton i Aleksandra (Sasza), ale jestesmy z Ukrainy. Dla mnie jeszcze David jest niezle, Daniel, Derek. Dla dziewczyn - Inessa, Emma, Ashley
     
  8. Anna25

    Anna25 wrzesień2006/lipiec2012

    Jeśli dziewczynka Natalia lub Nadia, jeśli chłopiec Mikołaj lub Jakub
    Będzie rodzinne głosowanie, z tym że tym razem w związku że jest nas już 4, w przeciwieństwie do dwóch pozostałych imion moich dzieci, które wybierali moja mama i starszy syn, sobie pozostawiam decydujący głos :-D
     
  9. alola26

    alola26 Zaciekawiona BB

    My już mamy z mężem ustalone imiona. Dziewczynka- Małgorzata, chłopiec- Franciszek. :) Ustaliliśmy już rok temu. :p ;)
     
  10. reklama
  11. basiatoja

    basiatoja Fanka BB :)

    A u nas pustka w głowie... może w między czasie coś się wymyśli. Myślę, że z dziewczynką byłoby łatwiej niż z chłopcem...
     
  12. Ayran

    Ayran Fanka BB :)

    U nas ustalone już od pierwszej ciąży imię dla chłopca - Czarek ;) Dla dziewczynki mam całą listę, będziemy sie zastanawiać jak juz dowiemy się płci. :)

    Napisane na SM-G530FZ w aplikacji Forum BabyBoom
     

Poleć forum