reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Znasz to? Dzień ledwo się zacznie, a Ty już masz na koncie przebieranie w półśnie, mycie części do laktatora i gorączkowe poszukiwania smoczka pod kanapą. Jeśli w tym chaosie marzysz choć o jednej rzeczy, która ułatwi Wam codzienność – weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Baby Brezza, które naprawdę robią różnicę! Biorę udział w konkursie
reklama

Postępy naszych dzieci :)))

Kacper też ciut więcej mówi.
nianio to niunio
zajaś to zaraz
fak to fuck
niam to jeść
bim bam to jak dzwonek dzwoni albo dzwony w kościele
dam to daj
no i wyleciało mi z głowy bo zasypia teraz i stęka mama mama itd.
 
reklama
dziunka czemu ona u logopedy chodzi po pileczach? jak to ma działać?

To jest nauka przez zabawę, nie wiem dokładnie na czym polega. Do tego chodzenia p piłeczkach będą stopniowo dodawać kolejne elementy. Podpytam Natalii i się dowiem więcej bo bardzo mnie to ciekawi.
Ale spójrz co znalazłam:
http://www.logopedia.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=37

Mały cytat:

Cele szczegółowe:

  • rozwijanie potrzeby kontaktu z innymi ludźmi;
  • kreowanie pozytywnego myślenia;
  • usprawnienie układu oddechowego;
  • ćwiczenie koncentracji uwagi;
  • kształcenie słuchu- aparatu odbiorczego;
  • kształtowanie umiejętności percepcyjnych: wzrokowych, słuchowych, czuciowych;
  • aktywizowanie dziecka podczas zabaw;
  • wyrabianie umiejętności komunikowania własnych potrzeb;
  • wzbogacanie zasobu słownictwa;
  • stymulowanie ogólnego rozwoju dziecka;
  • wyrobienie umiejętności budowania sygnałów służących porozumiewaniu się.












Wśród metod, które pomogą w realizacji wyznaczonego celu określonego w założeniu programu, można wyróżnić: wspierające rozwój dziecka, stymulujące, aktywizujące, korygujące, usprawniające.

Łącząc te metody można wszechstronnie rozwijać dziecko korygując i usprawniając zaburzone lub opóźnione funkcje psychiczne i fizyczne (w tym także komunikację). Dziecko za pomocą tych metod, poprzez formę aktywności, jaką jest zabawa, zdobywa nowe wiadomości, umiejętności, uczy się współdziałania i współżycia w grupie rówieśników.
 
Ostatnia edycja:
:-D Zawsze jak coś nie wyjdzie jemu czy nam,czy coś się stanie Kacper mówi faaaakkkk tak poważnie że ja nie mogę zachować powagi.śmiać mi się chce jak nie wiem.:-D
 
oj nie koniecznie, nie zwalać wszystkiego na siostrę. Mogla usyszeć w sklepie albo w tv. Mówię to ja starsza siostra (zwykle winna wszystkiemu) PROTEST!
 
reklama
Do góry