reklama

Imię dla dziewczynki

Od
4 Maj 2011
Postów
2
Odpowiedzi
0
#1
Dziś się dowiedziałam, że będę mieć córę:)
Co powiecie na imię Teonia ? Mi się bardzo podoba, ale nie wszyscy są przekonani...jak myślicie??
 
reklama

Maliina

Moderator
Członek załogi
Od
8 Maj 2010
Postów
10 529
Odpowiedzi
0
#4
dla mnie Teo zdrobnienie to jak dla chlopca.. ja bym swojej córce nie dala takiego imienia ale kazdy ma inny gust a o gustach sie nei dyskutuje.
Jesli wam sie podoba to jest najwazniejsze:)

Teo wołałam na mojego brata Mateusza skrot od Mateo;p heh stad moze skojarzenie ze jak dla chlopca.
 

Kasiulek1984

Mamusia Blaneczki
Od
3 Grudzień 2010
Postów
112
Miasto
Piła
Odpowiedzi
0
#5
Hej ja osobiście pierwszy raz słysze o takim imieniu ale jak wam się podoba to super. Ja mam Blankę i też nie wszyscy byli dobrze nastawieni a moja przyjaciółka Kasandrę. Imion jest mnóstwo np mojej szwagierki córka ma na drugie scholastyka. Najważniejsze żeby Wam się podbało a i tak jak ktoś powie że mu się nie podoba to po czasie przyzwyczai się i bedzie tak jak by musiało tak być i nie bedzie to imie niczym dziwnym :) :)
 

pszczołka

Początkująca w BB
Od
2 Maj 2011
Postów
17
Miasto
Tuszyn
Odpowiedzi
0
#6
ja czekam na rozwiazanie a spodziewam sie dwoch dziewczynek i imiona jakie dostana to Sandra i Sonia bardzo mi sie podobaja te imiona wiec nie przejmujcie sie ze komus nie odpowiada
 
Od
6 Maj 2011
Postów
2
Miasto
Gdańsk
Odpowiedzi
0
#7
Teonia?? Pomyśl, jak Twoja córka będzie się potem z takim imieniem czuła. Jak dzieci w przedszkolu, w szkole będą na nią wołać, czy będą się z niej śmiali. IMO powinno się myslec o przyszłości dziecka, a nie o tym czy mamie, tacie podoba się imię.
 

Niuniunia20

Fanka BB :)
Od
26 Kwiecień 2011
Postów
1 309
Miasto
Warszawa
Odpowiedzi
0
#9
Dziewczyny, a co myślicie o imieniu Wiktoria???
Bardzo mi się podoba to imię, tylko właśnie się zastanawiam czy moje dziecko nie będzie mi później krzyczeć, że czemu akurat to imię.

Bardzo mi się podoba to imię, jest takie mało spotykane ogólnie. Kojarzy mi się z taką osobą wyjątkową... a Wam? Pozdrawiam;)
 
reklama

naja

Fan(ka)
Od
11 Maj 2005
Postów
8 740
Odpowiedzi
0
#10
jeśli Wiktoria jest rzadko spotykana, to mieszkamy pewnie w innych krajach;-)

a jeśli już pytanie o urodę tych imion to Wiktorii nie mogę zdzierżyć, bardzo mi się nie podoba, a Teonia to chyba bardzo stare imię? fajnie, oryginalne.
 

Sambucus Kids

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Znajdź chwilę dla siebie – konkurs z Dove na Dzień Kobiet

Zgłoszenia przyjmujemy do 21/03/2019

Konkurs

"Moc uczuć". Walentynkowy konkurs dla przyszłych rodziców

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/03/2019

Test

Przetestuj laktator ręczny Akuku

Zgłoszenia przyjmujemy do 15/02/2019

Konkurs

Konkurs z marką Humana. Mali odkrywcy ruszają w świat

Zgłoszenia przyjmujemy do 03/03/2019

Nowe pytania

Do góry