Opowieści Podróżnika

reklama

Nasz raj na chorwackiej wyspie Ciovo

Chorwacja – wstyd się przyznać – zawsze wydawała mi się... banalna. Jakaś tak bliska, więc na pewno mało egzotyczna, zwyczajna – no i niemal wszyscy, którzy…

Amelki spotkanie z morzem

wyjazd Amelki nad morze. Opowiadanie, relacja z wakacji.

Z ciepłych krajów do Krakowa

Gdzie to lato? W górach spadł śnieg, nad morzem wieje i leje, jeziora zimne, ogólnie w tym roku najlepiej się spakować i chodu - gdzieś do ciepłych krajów".   …

Na włoską pizzę z Karolinką

Termin: 18.05-03.06 2001 Trasa: Warszawa -> Cieszyn -> Olomuniec -> Brno -> Mikulov/Drassenhofen -> Wiedeń -> Gratz -> Klagenfurt -> Udine -> Venezia/Mestre ->…

Lubelskie zacisze

Moja historia to wakacyjny pobyt w miejscu idealnym. Można się w nim ukryć przed wielkomiejskim szaleństwem, a jednocześnie pobawić się wśród innych ludzi, którzy…

Rynia - miejsce idealne dla mam i małych dzieci

Idealnym miejscem do spędzenia wolnego czasu z małymi dziećmi jest ośrodek wczasowy/pensjonat w miejscowości Rynia. W tym miejscu spędziłam z moim synkiem…

Isia na Rodos

Zanami super wakacje na wyspie Rodos. Było cudownie! Ale zacznijmy wszystko od początku. Isia to nasza córka. Skończyła siedem miesięcy. Bardzo zależało nam na…

Pierwsza podróż Franciszka

Moje dziecko 7 grudnia skończyło cztery miesiące. Razem z mężem postanowiliśmy spędzić Święta Bożego Narodzenia z dala od rodziny -  chcieliśmy odpocząć i…

Do Chorwacji z maluszkami

Witajcie, właśnie wróciłem z urlopu w Chorwacji. Jechaliśmy samochodem, z małymi dziećmi. Dlatego nie tylko chciałem podzielić się z Wami wrażeniami, ale i…

Jak Pawełek oczarował nadmorski kurort

Przed wyjazdem Po długich pertraktacjach postanowiliśmy wybrać się na wakacje z 8 miesięcznym synkiem. Decyzja nie była łatwa, wszyscy wokół, włącznie z…

Z Kubusiem na Krecie

Kuba skończył 7 miesięcy, kończyły się też wakacje. Jak to od paru lat bywało to nasz czas na wyjazd i postanowiliśmy ostatecznie, ze ponieważ Mały jest zdrowy a…

Rodowo. Wioska cudów

Są  miejsca, gdzie turyści jeżdżą chętnie i masowo, są miejsca turystycznie kultowe jak Zakopane, czy Sopot. Są miejsca cudowne i urokliwe jak  Rodowo  wieś…

U Pana Boga w ogródku

Naprawdę się nam udało!! Udało wykraść parę dni dla siebie, dla rodziny. Tomek dostał CAŁE TRZY DNI urlopu i pojechaliśmy na od dawna wymarzone wakacje. Niedaleko…

Lot samolotem z trzymiesięcznym brzdącem

W pierwszą wielką podroż mój synek wyruszył w dzień po ukończeniu 3 miesięcy. Mieliśmy się dostać ze wschodniej Polski do Londynu samolotem. Wielka wyprawa…

Rodos - powrót do dzieciństwa

Mój synek Mikołaj rok temu miał 1,5 roku. Postanowiliśmy wyjechać na pierwsze wspólne prawdziwe wakacje. Trochę się ich baliśmy – czy damy sobie radę z naszym…

Costa Brava dla małych i większych

Zeszłoroczne wakacje to zdecydowanie najlepsze wakacje w moim życiu. Nie dość, że nie wydałam dużo pieniędzy, byłam w słonecznym, pięknym kraju, to moje dzieci…

Dąbki. Raj dla maluchów

Jedyną miejscowością jaka jest godna polecenia to Dąbki. Mam malutką córeczkę. Ma zaledwie 2, 5 letnią. W zeszłoroczne wakacje miałam duży problem, aby znaleźć…